MASTERCLASS MED DAVID DUBOIS:
– 90 procent af al verdens data er produceret de seneste to år, hvilket giver ledere en unik mulighed for at spore alle aspekter af kundeadfærd. Men hvordan indsamler, vurderer og integrerer du disse enorme datamængder i din strategi? Med udgangspunkt i mini-cases fra flere brancher og en række praktiske øvelser, vil vi reflektere over de forskellige typer af let tilgængelige Big Data og se på, hvordan disse kan omsættes til systematiske konkurrencemæssige fordele, forklarer David Dubois, der er professor i datadrevet markedsføring på INSEAD.
På masterclassen, der foregår den 5. december på Hindsgavl slot i Middelfart, vil David give konkret og direkte anvendelig viden om, hvordan fysiske virksomheder kan blive bedre til at nytænke og digitalisere deres forretningskoncepter.
Ny og forbedret kundeværdi
Ifølge INSEAD-professoren vil masterclassen give nogle helt konkrete læringer, som man kan tage med hjem og direkte implementere i sin virksomhed eller organisation.
– Som deltager vil du blive i stand til at identificere hvilke analytiske data og værktøjer, der kan give strategisk adfærdsmæssig indsigt, at diskutere hvordan du kan integrere denne indsigt og forbedre ROI og strategiudførelsen i din virksomhed samt implementere de nye processer med henblik på effektivt at skabe ny og forbedret kundeværdi, siger han, og tilføjer:
– I en verden fyldt til randen med data, skal du tænke over, hvordan du kan udnytte data eksternt eller internt i relation til at skabe ny værdi for din egen virksomhed eller dine forretningspartnere. At gøre det, er vanskeligt, da det ofte er svært at ”komme i gang”, at identificere hvordan man konkret skal arbejde med dataene og implementere disse. Men alt dette kan masterclassen i december altså give god inspiration til og viden om.
KØB BILLET
Her kan du købe billetter til masterclassen
Når du udfylder nedenstående, sender vi dig programmet for Executive Forums Masterclasses i 2022.
David Dubois er professor på INSEAD og en af verdens førende forskere inden for datadrevet markedsføring, kundecentrering og digital transformation. Gennem sin forskning og undervisning hjælper han virksomheder og organisationer med at få værdifuld indsigt i avanceret dataanalyse og med at designe og implementere effektive omnichannel-strategier. Han er blandt andet ekspert i at rådgive virksomheder i, hvordan de omsætter indsigt fra digitale teknologier som fx SoMe, IoT, AI og blockchain til langsigtede konkurrencefordele.
Køb billetter her
For at få det største udbytte, anbefaler vi, at man deltager med flere personer fra samme virksomhed, så alle får samme viden og afsæt til at arbejde videre efterfølgende.
Den, der foretager tilmeldingen, er kontaktperson for billetterne, og hvis du tilmelder flere personer, kontakter vi dig for navn og e-mail på deltagerne. Vi vil herefter sende bekræftelse og informationer forud for masterclassen.
Man kan godt dele et medlemskab.
Køb billet | Pris |
Billetpris til David Dubois d. 5. december 2022 | 4.995 kr. |