Bjarne Siersbæk, Head of Marketing & Business Development, Atria

 

 

Bjarne Siersbæk

Head of Marketing & Business Development, Atria

Bjarne Siersbæk er Head of Marketing & Business Development i Atria Danmark, der er en førende fødevarevirksomhed inden for forarbejdede kødprodukter. Virksomheden står blandt andet bag kendte brands som 3-Stjernet og Aalbæk Specialiteter og er en del af en den finske koncern Atria Plc., der omsætter for rundt regnet 10 milliarder kroner årligt. Bjarne Siersbæk har for kort tid siden afsluttet lederprogrammet Leadership Acceleration Programme på IMD i Schweiz.
– Jeg har gennem længere tid haft et ønske om en opdatering inden for den nyeste viden om strategi og ledelse i relation til mit arbejde med Atrias forretningsstrategi.

– Niveauet gennem hele forløbet har virkelig været godt og helt ekstraordinært. Modulerne har i allerhøjeste grad gjort de faglige emner håndgribelige via arbejdet med konkrete værktøjer relateret til hverdagsproblemstillinger. Underviserne og professorerne på programmet er fagligt stærke, de er både dygtige, ajourførte og særdeles kompetente, udtaler han.

Han påpeger især to key-learnings, som han tager med hjem fra forløbet.

– For det første har det været inspirerende og givtigt at arbejde med og få viden om strategi-processen og dens væsentligste værktøjer. Derudover har jeg haft et stort udbytte af sessionerne inden for leadership, hvor vi, både i plenum og gruppevis har drøftet betydningsfulde emner relateret til personprofil og ledelsesstil. Hele forløbet har både styrket min forretningsstrategiske viden, der gør mig i stand til at påvirke min virksomheds forretningsstrategi samt tilført mig en vigtig selvindsigt, jeg kan anvende i min fremtidige lederrolle, slutter Bjarne Siersbæk.

Læs mere om uddannelsen her