Strategisk Marketing

Strategisk marketing – hvordan arbejder du med det?

Paulo Albuquerque, Associate Professor of Marketing, INSEAD

PAULO ALBUQUERQUEPaulo Albuquerque er professor i marketing hos INSEAD. Han fokuserer på en række marketingdiscipliner, herunder hvordan virksomheder introducerer nye produkter, samt hvordan salget spredes ud på flere forskellige markeder.

Et andet væsentligt fokusområde er forbrugeres søgninger og købsbeslutninger online.

Marketingfunktionens rolle er under kraftig forandring. I denne Masterclass ser vi nærmere på, hvordan nye metoder ændrer den måde hvorpå virksomheder træffer beslutninger om nye produkter og markeder. Mere specifikt vil vi undersøge anvendelsen af big data og nye teknologier til styrkelse af virksomhedens markeds- og brandposition.

Vi gennemgår en række nye metoder baseret på virksomhedscases, og du vil få nye konkrete input til anvendelsen af data og nye teknologier i din virksomhed.


15. maj 2018, kl. 12.00-18.00 – Bella Sky, København
Registrering og frokost:11:00 – 12:00
Middag:18:00 – 20:00

 

Læs mere om Executive Forum her

knap_ef_hent_pdf TILMELD_DIG