Executive Management Programme

Undervisere

Bliv udfordret og inspireret

Mød nogle af verdens førende professorer og erfarne eksperter

Læs mere om underviserne.

Modul 1 på Hotel Koldingfjord, Kolding

Björn Lindbäck

Senior Partner & Adviser, XLNS Consulting Group AB

Bjørn H. Lindbäck er en anerkendt underviser i strategi og har stor erfaring med strategi i både udøvende og rådgivende stillinger. Han rådgiver virksomheder og organisationer i projekter og opgaver og har siden 1987 dedikeret sit arbejde til strategi på globalt plan. Björn Lindbäck har en B.Sc. i Business Administration fra Lunds Universitet i Sverige og en global certificering som Management Consultant (CMC). Han har også en Kaplan-Norton Master Class-certifikat i “Strategy Management & Execution”.

Du kan læse mere om Björn Lindbäck her

Rupert Millington

Rupert Millington er rådgiver om strategisk innovation og arbejder med at identificere og udvikle nye produkter og brands. Han har designet og leveret nogle af markedsføring-branchens mest succesfulde innovationssystemer og uddannelsesprogrammer og har været ansvarlig for at skabe globale kommunikationsstrategier for kunder som Dyson, Philips, IKEA og Heinz. Han har arbejdet hos Y & R (i London og Stockholm), og var senest global chef for strategisk innovation på kommunikationsbureauet, Aegis plc.

Du kan læse mere om Rupert Milllington her

Manuel Knight

Manuel Knight er en stærkt motiverende taler. Han leder organisatoriske udviklingsprocesser i hele verden og er ekspert i at skabe effektive og succesfulde teams, ledere og organisationer. På Executive Management Programme taler han om, hvordan du udvikler en organisationskultur, hvor alle føler sig motiverede og i stand til at yde deres bedste. Manuel Knight har en spændende og anderledes baggrund. Fra en ghetto i Atlanta, Georgia, til et liv som en internationalt succesrig konsulent.

Du kan læse mere om Manuel Knight her

Jesper Klit

CEO & Kommunikationsrådgiver

Jesper Klit er en af de mest populære og inspirerende europæiske foredragsholdere inden for kommunikation og lederskab. Han er CEO hos Jesper Klit & Partners og har tidligere arbejdet på Weekendavisen, TV2 og på Nordisk Film TV, hvor han var CEO i seks år.

Han har specialiseret sig i udvikling af personlig kommunikation og gennemslagskraft, medie-coaching og business storytelling og rådgiver virksomheder og ledere i personlig og strategisk kommunikation. Blandt Jesper Klits klienter er flere Fortune 500-virksomheder.

Du kan læse mere om Jesper Klit her

Modul 2 og 3 på INSEAD i Fontainebleau, Frankrig

Daniel Simonovich

Professor i strategi, INSEAD

Daniel Simonovich er professor i strategi på INSEAD samt professor ved ESB Business School, hvor han også har været dekan (en av Tyskland yngste) samt underdirektør. Forud for dette har han haft en omfattende karriere som strategikonsulent ved Booz & Company og som ledelseskonsulent inden for forandringsledelse ved CSC Index.

Han har trænet og rådgivet firmaer inden for en lang række brancher, blandt andet Roland Berger, Daimler, Deutsche Bahn, EADS, Heidelberg Druck, MLP og Roche Diagnostics.

Simonovich har en doktorgrad fra EBS University i Tyskland samt en MBA fra INSEAD. Derudover har han en kandidatgrad i datalogi og økonomi fra University of Cambridge, the Ecole Centrale Paris og University of Hamburg.

Læs mere om Daniel Simonovich her

Manuel Sosa

Management Programme Professor

Manuel E. Sosa er adjungeret professor i teknologi og driftsstyring og direktør for the Heinrich and Esther Baumann–Steiner Fund for Creativity and Business på INSEAD. Han har sine universitetsgrader fra Universidad Simón Bolívar (Caracas, Venezuela) og Massachusetts Institute of Technology (MIT), og han leder INSEADs Innovation by Design Programme. Professor Sosas forskningsindsats er anvendt til at forbedre produktudviklings-systemer.

Du kan læse mere om professor Manuel Sosa her

Andrew Shipilov

Management Programme Professor

Andrew Shipilov er professor i strategi og Akzo Nobel Fellow of Strategic Management på INSEAD. Han er ekspert i strategi, innovation og netværk, og hans aktuelle research handler om, hvordan sociale netværk, strategiske alliancer og partnerskaber påvirker virksomheders konkurrencefordele. Professor Shipilov har siden 2010 været akademisk leder af INSEADs Blue Ocean Strategy Programme, og hans klienter omfatter bl.a. IBM, Microsoft og Gazprom.


Du kan læse mere om professor Andrew Shipilov her

Derek Deasy

Affiliate Professor of Organisational Behaviour

Derek er associeret professor i organisatorisk adfærd hos INSEAD. Hans interesser omfatter ledelsesudvikling, udbrændthed og modstandsdygtighed samt virkningen af følelsesmæssigt krævende opgaver på arbejdsgrupper.

Hans forskning og praksis på disse områder underbygges af en system-psykodynamisk tilgang, der tager højde for, hvordan gruppearbejder, organisationsstrukturer og kulturer påvirkes af og påvirker individernes erfaring på arbejde og i fritiden.

På INSEAD arbejder Derek med ledelsesudviklingsprogrammer for high potentials og ledende medarbejdere og underviser på INSEADs executive-programmer. Derudover underviser han på MBA-studiet på CBS i København og hos IMD i Schweiz. Han har også en coaching- og konsulentpraksis, der i øjeblikket omfatter individuelt arbejde med virksomhedsledere og arbejde med teams inden for teknologisektoren og i iværksættervirksomheder.

Du kan læse mere om Derek Deasy her